1294 mensen beoordelen ons gemiddeld met een 9,9!

Valuta

Verzending

Zodra we je bestelling en betaling hebben ontvangen, doen we een dansje en gaan wij met veel plezier aan de slag om jouw bestelling klaar te maken voor verzending. Bestel je op werkdagen voor 16:00 uur? Dan verzenden we je bestelling (m.u.v. gepersonaliseerde producten) dezelfde werkdag nog. Hieronder vind je alle informatie omtrent de verzending van jouw bestelling. 

Hoeveel verzendkosten betaal ik in Nederland

Bestellen boven €39,- Gratis verzending
Bij aankoop van 3 of meer fopspenen
Gratis verzending
Brievenbuspakket DHL (met track & trace)
€ 3,95
Pakketpost DHL (met track & trace)
€ 5,95
Afhalen DHL punt (met track & trace)
€ 5,95

 

Brievenbuspakket met track & trace
Een brievenbuspakket is voorzien van een track & trace code, zodat je bestelling kunt volgen. Voor deze bestelling hoef je niet thuis te blijven om het pakket te ontvangen, want deze past gewoon door de brievenbus. 

Hoeveel verzendkosten betaal ik in België

Bestellen boven €39,- Gratis verzending
Bij aankoop van 5 of meer fopspenen
Gratis verzending
Pakketpost PostNL (met track & trace)
€ 6,95

 

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Heb je op werkdagen voor 16:00 uur besteld? Lucky you! Dan versturen we je bestelling (m.u.v. gepersonaliseerde producten) diezelfde werkdag nog. Gepersonaliseerde items hebben een afwijkende levertijd, zoals vermeld staat bij het product.

Heb je een bestelling met een personaliseerd product? Dan wordt jouw bestelling wordt verzonden zodra alle gepersonaliseerde items gereed zijn. Zodra het pakket verzonden is, wordt het pakket door DHL de eerstvolgende werkdag geleverd. 

Verzending op feestdagen
Op feestdagen verzenden wij geen bestellingen. Je bestelling wordt de eerste volgende werkdag verstuurd. 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Op de ochtend van de levering informeert DHL je over de verwachte levertijd. Onze ervaring is dat 99% van de pakketten binnen 1-2 werkdagen na verzending bij je thuis geleverd wordt. Dit is een indicatie van DHL. Het kan voorkomen dat DHL je pakket niet op tijd heeft kunnen verwerken of de bezorger onderweg vertraging heeft opgelopen. Hierdoor kan je pakket later worden bezorgd. Heb je vragen over de levering? Stuur ons dan vooral een berichtje.

Hoe werkt bezorging door DHL?

Op het moment dat je pakket het sorteercentrum van DHL binnenkomt, ontvang je een mail van DHL met de track & trace code om je bestelling te volgen. DHL komt jouw bestelling dan binnen één of twee werkdagen (m.u.v. zondag) op het door jou opgegeven adres bezorgen. Je bestelling wordt door DHL één keer aangeboden.

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Ben je niet thuis? Dan bezorgt DHL het pakket bij de buren. Lukt dit niet, dan wordt het pakket na de eerste bezorgpoging naar het dichtstbijzijnde DHL-punt gebracht. Via je track & trace kun je zien waar je je bestelling kunt ophalen. 

Het pakket wordt één week bewaard bij het DHL-punt. Wanneer je het pakket niet in ontvangst hebt kunnen nemen dan retourneert DHL de bestelling naar ons. 

Kan ik mijn pakket ook naar een ander adres laten versturen?

Je kunt je bestelling ook op een ander adres af laten leveren, bijvoorbeeld op je werk of op het adres van de kersverse ouders of jarige. Tijdens het afronden van je bestelling kun je een ander bezorgadres invoeren. Zo kun je iemand ook verrassen met een cadeautje! Wij versturen uiteraard geen pakbon en factuur mee voor de ultieme cadeaubeleving. 

Kan ik mijn bestelling verzenden als cadeau?

Wij maken van al onze bestellingen een feestje! Wil jij iemand verrassen met een cadeau? Dan kun je bij de gratis inpakservice kiezen in wat voor cadeaupapier je het cadeau wilt laten inpakken. 

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Woon je in de buurt en wil je je bestelling afhalen? Stuur ons dan een berichtjeLet op! Betalen ter plaatse (zowel contant als met pin) is helaas niet mogelijk. 

Kan ik mij bestelling bij een PostNL punt afhalen?

Je kunt je pakket ook direct laten bezorgen bij een PostNL punt. In het afrekenscherm kun je jouw gewenst PostNL punt selecteren.

Is je pakket al onderweg? Dan kun je vaak je pakket alsnog laten bezorgen bij een PostNL punt:

  1. Ga naar de track & trace pagina van PostNL en vul je track & trace code en postcode in. 
  2. Klik op ‘bezorging wijzigen’. Dit kan vanaf het moment dat PostNL je pakket heeft ontvangen. De status staat dan op ‘Gesorteerd’. 
  3. Kies het gewenst PostNL punt. 

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Om erachter te komen waar je pakket is, kun je jouw track & trace code controleren. De track & trace code heb je ontvangen van DHL. Het kan zijn dat het levermoment is verschoven, omdat DHL je pakket niet op tijd heeft kunnen verwerken of de bezorger onderweg vertraging heeft opgelopen. Geeft de track & trace code aan dat het pakket bezorgd is? Grote kans dat het pakket bij de buren is bezorgd. 

Indien het niet duidelijk is waar je pakket is, mail dan je ordernummer naar info@studiobambacht.nl. We zullen contact met PostNL opnemen en je informeren zodra we nieuwe informatie hebben. 

Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd is afgeleverd?

Is jouw pakket beschadigd aangekomen? Stuur dan een mail naar info@studiobambacht.nl met daarin jouw ordernummer en een foto van het label op de doos, de binnenkant van de doos en de beschadiging. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk zorgen voor een passende oplossing. 

Heb je andere vragen of kom je er niet uit? Stuur dan een mail naar info@studiobambacht.nl. Wij helpen je graag verder!