Gratis verzending vanaf 3 spenen

Verzending 1 - 3 werkdagen

Gratis verzending vanaf E 49,- (NL)

Gratis inpakservice

Verzending

Zodra we je bestelling en betaling hebben ontvangen, doen we een dansje en gaan wij met veel plezier aan de slag om jouw bestelling klaar te maken voor verzending. Hieronder vind je alle informatie omtrent de verzending van jouw bestelling. 

Hoeveel verzendkosten betaal ik in Nederland

Bestelling boven €49,-                                                 GRATIS VERZENDING
Bij aankoop van 3 of meer fopspenen*                   GRATIS VERZENDING
Brievenpost PostNL (zonder track & trace)              € 2,50
Brievenbuspakket PostNL (met track & trace)         € 3,95

Pakketpost PostNL (met track & trace)                     € 4,95
Afhalen PostNL punt (met track & trace)                  € 4,95

 

*Gebruik de kortingscode gratisverzending in je winkelwagen voor gratis verzending bij aankoop van 3 of meer fopspenen.

 

Brievenbus post zonder track & trace
De brievenbuspost is niet voorzien van een track & trace code. Kies je voor deze optie, dan is Studio Bambacht niet aansprakelijk voor het zoek raken van je bestelling. 
Let op! PostNL bezorgt op maandag geen brievenbuspost. 

Brievenbuspakket met track & trace
Een brievenbuspakket is voorzien van een track & trace code, zodat je bestelling kunt volgen. Voor deze bestelling hoef je niet thuis te blijven om het pakket te ontvangen, want deze past gewoon door de brievenbus. 

 

Hoeveel verzendkosten betaal ik in België en Duitsland

Bestelling boven € 75,-                                             GRATIS VERZENDING
Pakketpost PostNL (met track & trace)                  € 7,95

 

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Je bestelling wordt altijd binnen 1 - 3 werkdagen verzonden tenzij anders aangegeven bij het product. Gepersonaliseerde items hebben een afwijkende levertijd, zoals vermeld staat bij het product. Jouw bestelling wordt verzonden zodra alle gepersonaliseerde items gereed zijn. 

Maandag voor 10:00 uur besteld                             Uiterlijk woensdag verzonden
Dinsdag voor 10:00 uur besteld                               Uiterlijk donderdag verzonden
Woensdag voor 10:00 uur besteld                           Uiterlijk vrijdag verzonden
Donderdag voor 10:00 besteld                                 Uiterlijk maandag verzonden
Vrijdag voor 10:00 uur besteld                                 Uiterlijk woensdag verzonden
Zaterdag voor 10:00uur besteld                              Uiterlijk woensdag verzonden
Zondag voor 10:00 uur besteld                                Uiterlijk woensdag verzonden

Zodra het pakket verzonden is, wordt het pakket door PostNL de eerstvolgende werkdag geleverd. 

Verzending op feestdagen
Op feestdagen verzenden wij geen bestellingen. Je bestelling wordt de eerste volgende werkdag verstuurd. 

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra wij je bestelling verzonden hebben ontvang je van ons een verzendbericht vanaf dan geldt de volgende verzendduur:
Brievenpost PostNL (zonder track & trace)            1 – 2 werkdagen binnen NL
Brievenbuspakket PostNL (met track & trace)       1 werkdag binnen NL
Pakketpost PostNL (met track & trace)                   1 werkdag binnen NL
                                                                                       2 - 3 werkdagen België & Duitsland
Afhalen PostNL punt (met track & trace)                1 werkdag binnen NL

Let op! Het bovenstaand is een indicatie van PostNL. Het kan voorkomen dat PostNL je pakket niet op tijd heeft kunnen verwerken of de bezorger onderweg vertraging heeft opgelopen. Hierdoor kan je pakket later worden bezorgd. 

 

Hoe werkt bezorging door PostNL?

Op het moment dat je pakket het sorteercentrum van PostNL binnenkomt, ontvang je een mail van PostNL met de track & trace code om je bestelling te volgen. PostNL komt jouw bestelling dan binnen één of twee werkdagen (m.u.v. zondag) op het door jou opgegeven adres bezorgen. Je bestelling wordt door PostNL één keer aangeboden.

 

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Ben je niet thuis? Dan bezorgt PostNL het pakket bij de buren. Lukt dit niet, dan wordt het pakket na de eerste bezorgpoging naar het dichtstbijzijnde PostNL-punt gebracht. PostNL laat een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op je track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen. 

Het pakket wordt één week bewaard bij het PostNL-punt. Wanneer je het pakket niet in ontvangst hebt kunnen nemen dan retourneert PostNL de bestelling naar ons. 

 

Kan ik mijn pakket ook naar een ander adres laten versturen?

Bij het afrekenscherm kun je een ander afleveradres invoeren. Zo kun je iemand ook verrassen met een cadeautje! Wij versturen geen pakbon en factuur mee voor de ultieme cadeaubeleving. 

 

Kan ik mijn bestelling verzenden als cadeau?

Wij maken van al onze bestellingen een feestje! Wil jij iemand verrassen met een cadeau? Dan kun je bij de gratis inpakservice kiezen in wat voor cadeaupapier je het cadeau wilt laten inpakken. Bij het afreken vul je eerst je eigen adresgegevens in en vervolgens kies je voor de optie ‘ik wens een afwijkend afleveradres op te geven’. Hier vul je het adres van de ontvanger in.  

 

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Woon je in de buurt? Dan kun je op afspraak je bestelling kosteloos komen ophalen. In het afrekenscherm kun je kiezen voor de optie afhalen bij winkelier. Zodra je bestelling klaar ligt krijg je een berichtje om een afspraak te maken om je bestelling af te halen. 

Betalen ter plaatse (zowel contant als met pin) is helaas niet mogelijk. 

 

Kan ik mij bestelling bij een PostNL punt afhalen?

Je kunt je pakket ook direct laten bezorgen bij een PostNL punt. In het afrekenscherm kun je jouw gewenst PostNL punt selecteren.

Is je pakket al onderweg? Dan kun je vaak je pakket alsnog laten bezorgen bij een PostNL punt:

  1. Ga naar de track & trace pagina van PostNL en vul je track & trace code en postcode in. 
  2. Klik op ‘bezorging wijzigen’. Dit kan vanaf het moment dat PostNL je pakket heeft ontvangen. De status staat dan op ‘Gesorteerd’. 
  3. Kies het gewenst PostNL punt. 

 

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Om erachter te komen waar je pakket is, kun je jouw track & trace code controleren. De track & trace code heb je ontvangen van PostNL. Het kan zijn dat het levermoment is verschoven, omdat PostNL je pakket niet op tijd heeft kunnen verwerken of de bezorger onderweg vertraging heeft opgelopen. Geeft de track & trace code aan dat het pakket bezorgd is? Grote kans dat het pakket bij de buren is bezorgd. 

Indien het niet duidelijk is waar je pakket is, mail dan je ordernummer naar info@studiobambacht.nl. We zullen contact met PostNL opnemen en je informeren zodra we nieuwe informatie hebben. 

Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd is afgeleverd?

Is jouw pakket beschadigd aangekomen? Stuur dan een mail naar info@studiobambacht.nl met daarin jouw ordernummer en een foto van het label op de doos, de binnenkant van de doos en de beschadiging. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk zorgen voor een passende oplossing. 

 

Heb je andere vragen of kom je er niet uit? Stuur dan een mail naar info@studiobambacht.nl. Wij helpen je graag verder!